Подкаст: биполярен и шизофреничен разговор за самосаботаж

Повечето от нас са виновни за своите неуспехи, вярвате или не. Не практикувахме достатъчно, не планирахме предварително или работехме достатъчно усилено. Ако сме честни, можехме да направим повече, за да успеем, но нещо ни спря. В този епизод нашите домакини обсъждат защо хората саботират собствения си успех и се измислят дали саботират собствения си или не.

АБОНИРАЙТЕ СЕ И ПРЕГЛЕД

„Хората предпочитат да се провалят, защото не се опитват, вместо да се провалят, защото не са били достатъчно добри.“
- Гейб Хауърд

Акценти от епизода „Самосаботаж“

[2:00] Саботираме ли се?

[3:00] Някои причини за самосаботаж.

[6:30] Частен отказ срещу публичен отказ.

[11:30] Неуспех и самосаботаж.

[17:30] Както е по нашия начин, майките ни излизат.

[19:00] Работи усилено и въпреки това не успява.

[20:00] Как да спрете самосаботирането?

Компютърно генериран препис за шоуто „Биполярно и шизофренично говорене“

Бележка на редактора:Моля, имайте предвид, че този препис е генериран от компютър и следователно може да съдържа неточности и граматически грешки. Благодаря ти.

Разказвач: [00:00:09] По причини, които напълно избягват всички замесени. Слушате биполяр, шизофреник и подкаст. Тук са вашите домакини Гейб Хауърд и Мишел Хамър.

Гейб: [00:00:21] Добре дошли в биполяр, шизофреник и подкаст. Казвам се Гейб Хауърд и съм биполярен.

Мишел: [00:00:23] Аз съм Мишел Хамър и съм шизофреник.

Гейб: [00:00:26] И заедно имаме подкаст.

Мишел: [00:00:27] Точно така, ние го правим, толкова добър го обичам.

Гейб: [00:00:31] Мисля, че това е най-добрият подкаст за психично болни от психично болни хора.

Мишел: [00:00:36] Аз също съм напълно съгласен с това.

Гейб: [00:00:38] Наистина не мога да се сетя за друг, но забелязах, че откакто нашият подкаст започна да показва популярни хора и да казват „ами аз съм психично болен и моят подкаст е за психично болни хора . "

Гейб: [00:00:49] И но не мисля, че това е вярно, мисля, че те наистина живеят с психични заболявания, но мисля, че те просто са имали подкаст и са се надявали да спечелят публика. Докато бяхме като да, трябва да създадем съдържание за нашата общност.

Мишел: [00:01:02] Нашата общност е просто недостатъчно обслужвана.

Гейб: [00:01:04] Това е невероятно недостатъчно обслужвано. Това е, което обичам в подкастинга, защото това е нещо като ниша. Знаете общността на психичното здраве и хората, които живеят с психични заболявания, ние сме малки, което е добре, защото знаете, слава богу, че всички не живеят с психични заболявания, които биха били ужасни. Така че знаете, че никога няма да бъдем като в NBC в 8 часа. Искам да кажа, че там получавате програми, които да харесват масовите пазари и масовата аудитория. Така че хубавото на подкастите е, че можем да имаме тази малка ниша на пазара. Имам предвид някои психично болни хора, насочени към малка група и затова съществуваме. Но е тъжно, защото наистина трябва да сме като супер известни.

Мишел: [00:01:43] О, да, напълно. Ако е на самосаботаж.

Гейб: [00:01:47] Точно така. И много пъти сме си правили това със самото това шоу.

Гейб: [00:01:54] Много много много много много. Помнете времето, когато напуснахте шоуто, защото отказахте да говорите с мен за цял ден.

Мишел: [00:02:02] Кога се случи това?

Гейб: [00:02:04] Случи се, както преди няколко месеца бяхме в Olive Garden. Ти беше точно като аз не осъществявам зрителен контакт. Надявам се да умреш.

Мишел: [00:02:11] Да, да, помня това.

Гейб: [00:02:12] Беше, но беше невероятно неудобно и говорихме за начини да подобрим подкаста и получихте всичко, всичко, което получихте.

Мишел: [00:02:22] Тихо.

Гейб: [00:02:20] Вярвам, но нараняването е терминът, който търсим.

Мишел: [00:02:25] Ако настоявате, защото сте били пишка.

Гейб: [00:02:27] Как?

Мишел: [00:02:26] Казахте, че това е гадно и това е гадно и вие сте гадно и всичко е наред.

Гейб: [00:02:34] Наистина. Казах, че си гадно.

Мишел: [00:02:35] Доста.

Гейб: [00:02:38] А, има ключова дума, когато става въпрос за самосаботиращо поведение. Това е, когато вярваме, че нещата са истина, защото те всъщност са верни като това, което току-що каза Мишел. По принцип казахте, че сте гадни.

Мишел: [00:02:51] Това не е самосаботиращо поведение.

Гейб: [00:02:51] Но всъщност казах ли, че сте гадни?

Мишел: [00:02:59] Доста.

Гейб: [00:02:59] Не, не много. Дали думите „Мишел Хамър е гадна“ излизат от устата на Гейб.

Мишел: [00:03:05] Да.

Гейб: [00:03:05] Лъжец лъжец лъжец. Сега знаете, че ще напусна в ефир.

Гейб: [00:03:10] Добре, подавам оставка в знак на протест.

Разказвач: [00:03:12] Слушахте шизофрения и подкаст.

Мишел: [00:03:15] Причина номер едно за самосаботаж е, когато чувствате, че не заслужавате да бъдете успешен. Чувствали ли сте някога, че не заслужавате да бъдете успешен? О, ще седнеш там, Гейб. Ти просто седиш там и дори не казваш нищо.

Гейб: [00:03:31] Ти ме уволни.

Гейб: [00:03:33] Единствената причина да съм тук е, че сме в къщата ми.

Мишел: [00:03:35] Виждате ли, че аз саботирам този подкаст.

Гейб: [00:03:42] Не мисля, че вие ​​сами саботирате подкаста. Мисля, че се самосаботираш. Защото, както посочихте в номер едно, мисля, че се страхувате от успеха.

Мишел: [00:03:51] Ти мислиш така.

Гейб: [00:03:52] Да.

Мишел: [00:03:54] Е, много е интересно да се отбележи, защото изглежда, че едно от най-големите неща при самосаботажа е страхът да се опиташ да направиш всичко възможно и да не успееш.

Гейб: [00:04:04] Чувствате ли, че правите всичко възможно.

Мишел: [00:04:07] Да.

Гейб: [00:04:07] И когато правите всичко възможно, чувствате ли, че винаги успявате.

Мишел: [00:04:10] Не.

Гейб: [00:04:11] И добре ли сте с това.

Мишел: [00:04:13] Искам да кажа, че е разочароващо.

Гейб: [00:04:14] Сигурно никой не каза, че това не може да бъде разочароващо.

Гейб: [00:04:17] Мисля, че много хора не мислят, че се самосаботират, защото мислят, че се предпазват или са му положили достатъчно усилия да работи. Но наистина поведението за самосаботаж е някак двойно. Не е да давате нещо на 110 процента, защото си мислите, че какъв е смисълът, че така или иначе просто ще се провали. И две, когато се доближите до този успех, той също прави неща като да се появи късно, или да се появи неподготвен, или да използва спортна аналогия, да излезе късно вечерта и да хапне куп пица.

Мишел: [00:04:48] Бих се съгласил с това.

Гейб: [00:04:49] Случвало ли ви се е да правите това като преди игра с лакрос, като току-що изчезнало като пиене предната вечер.

Мишел: [00:04:54] Не. Имахме правила.

Гейб: [00:04:55] Е, но неспазването на тези правила би било начин да се саботирате. Бихте саботирали успеха си и тогава, ако загубите, можете да кажете, че аз все още съм най-добрият играч на лакрос. Единствената причина да загубя е, че бях пияна.

Мишел: [00:05:06] Това би било наистина наистина нелепо. И целият ми екип наистина щеше да ми е наистина ядосан, но не бих го направил.

Гейб: [00:05:12] Така че ви интересува кога вашият екип ви е ядосан, когато работите по проект. Например, да кажем игра с лакрос или подкаст.

Мишел: [00:05:20] Мммммм. Друг. Мислех за самосаботаж, който забелязах, че направих, беше да погледна нагоре и да кажа: „от време на време се самосаботираме само с натискане на бутони.“ „Избираме битка и подбуждаме драма, за да се втурнем.“ Бих избрал толкова много битки с моя треньор, толкова много битки. Беше нелепо. Веднъж тя ми каза, „че иска да съм лош в лакроса, за да може просто да ме отрече от екипа.“

Гейб: [00:05:49] Значи казвате, че когато уважавате някого и се вглеждате в него, натискате бутоните му, за да може да се стигне до бой и да не можете да говорите с тях в Olive Garden.

Мишел: [00:05:58] Очевидно.

Гейб: [00:06:01] Това чувам.

Мишел: [00:06:02] Не знам как чувате това. Как стигнахме до Olive Garden?

Гейб: [00:06:05] Предполагам, че си наранил чувствата ми.

Мишел: [00:06:06] Ти си моите чувства.

Гейб: [00:06:07] Нарани ми чувствата.

Гейб: [00:06:08] Най-наранени бяха чувствата ми.

Мишел: [00:06:10] Чувствата ми бяха по-наранени. Защо мислиш, че не ти говорех.

Мишел: [00:06:14] Обратно към самосаботаж. „По-добре е да контролираш собствения си провал. Тогава да ви остави да ви ослепи. " Така че свикнали ли сте с отхвърляне?

Гейб: [00:06:26] Не съм. Всеки път, когато ме отхвърлят, ме боли. Сега съм развил някои умения за справяне. Нека поговорим за разликата между реакциите ни публично и реакциите ни насаме. И ето защо искам да засегна това. Не се справям добре с отхвърлянето, когато хората ме отхвърлят. Това наистина наранява чувствата ми и се разстройвам. Ям сладолед. Отказвам да изляза от къщата за един ден. Ставам наистина много тъжен. Чувствата ми се нараняват. Всички тези неща са верни всеки път, когато някога съм губил награда за конкурс за договор. Всеки път, когато някой отиде с друг говорител над мен, или спонсор не повтори всичко. Наранявам се почти всеки път.

Гейб: [00:07:07] Но аз се справям с него частно.

Гейб: [00:07:09] Знаете, че всички шеги настрана на всички Мишел всъщност беше наистина добра в това, защото аз ще пиша Мишел и ще бъда като О, Боже, статистиката ни падна и Мишел е като „о, добре ще ги вземем следващата седмица “и тогава не публикувам във Facebook, о, всички ни мразят, статистиката ни падна. И мисля, че това е важно да се разбере. Мисля, че всички ние вероятно сме склонни да се бием насаме. Това, за което искам да говоря, са хората, които го правят публично. Всички знаем онези хора, които всеки път, когато се провалят или бъдат отхвърлени, просто го размазват навсякъде. Всичко е в социалните медии. Всичко, за което те говорят, когато се съберете. Те призовават хората и им крещят. Те избират битки с гаджетата и приятелките си, просто никога не могат да бъдат щастливи поради еднократно отхвърляне.

Гейб: [00:07:50] И го правят публично. И аз лично мисля, че това ги кара да изглеждат глупави.

Мишел: [00:07:54] Искам да кажа, че не мога да понасям пасивни агресивни статуси във Facebook.

Гейб: [00:08:02] Дайте ми пример за такъв.

Мишел: [00:08:04] „Един ден някой ще се грижи за мен толкова, колкото и аз за тях.“

Гейб: [00:08:13] Това е голямо.

Мишел: [00:08:14] Да и очевидно насочен към човек.

Гейб: [00:08:18] Да. Това е отлична точка.

Гейб: [00:08:21] Другото е, „ако не виждаш стойността ми, ще ме видиш как се отдалечавам.“

Мишел: [00:08:25] Или има класическото „не поставяй някого за приоритет, когато си само някаква последваща мисъл“, последваща мисъл или каквото и да е тя.

Гейб: [00:08:35] Да, вярно е.

Гейб: [00:08:36] Видях всички тези статуси във Facebook на стената ви във Facebook.

Мишел: [00:08:39] Никога не съм публикувал такъв статус във Facebook.

Гейб: [00:08:43] Напълно съм съгласен. Не си.

Гейб: [00:08:45] И аз уважавам това за вас и това е нещото, което наистина е професионалната част от нашите отношения, тъй като много говорим за неща, които се случват зад кулисите. Но знаете, че нещо с градината с маслини се е случило буквално преди месеци и сега говорим за това на шега и за да сме смешни и защото се е случило и защото шоуто разчита на истински истории от живота ни и проблемите, които сме имали. Но бих искал да отбележа, че през цялото време, когато сте отказвали да осъществите контакт с очите или да говорите с мен, не сте били като във Facebook, ако той не осъзнава, че аз съм половината от този подкаст, че той може да го смуче .

Мишел: [00:09:20] Точно така.

Гейб: [00:09:22] Всеки би искал да се чудя към кого е насочен. Да видим дали тя има един подкаст. Един от водещите може да бъде Гейб.

Мишел: [00:09:27] Може да е за кого би могла да говори. Този мъж с джинджифил е мъж с джинджифил.

Гейб: [00:09:38] Леле.

Мишел: [00:09:39] Този човек с джинджифил ми е злобен в момента и не го харесвам много.

Гейб: [00:09:42] Знаете, че е зле да се подигравате с нечии физически характеристики. Голям нос.

Гейб: [00:09:49] Никога не бих направил нещо подобно. Мъжка коса.

Гейб: [00:09:54] Ще се отдръпнем, за да чуем от нашия спонсор и се надяваме, че когато се върнем, ще се върнем на правия път.

Разказвач: [00:09:58] Този епизод е спонсориран от betterhelp.com сигурно удобно и достъпно онлайн консултиране. Всички консултанти са лицензирани акредитирани професионалисти. Всичко, което споделяте, е поверително. Планирайте защитени видео или телефонни сесии плюс чат и текстови съобщения с вашия терапевт, когато почувствате, че е необходимо. Един месец онлайн терапия често струва по-малко от една традиционна сесия лице в лице. Отидете на betterhelp.com/ и изпробвайте 7 дни безплатна терапия, за да видите дали онлайн консултирането е подходящо за вас. Betterhelp.com/.

Мишел: [00:10:30] Обратно към самосаботаж.

Мишел: [00:10:32] Съществува също така „възприемана измама и когато правиш нещо, което повишава обществения ти профил, ти се струва, че трябва само да паднеш още.“ Страдал съм от това през живота си, защото един ден мисля, че осъзнах, че имам тази онлайн персона. Хората мислят, че съм готин човек. Предполагам, че всъщност не мисля, че съм толкова готин, но може би един ден си мисля какво, ако хората си мислят, че не съм готин и тогава всички осъзнават, че съм голям губещ и вече никой не ме харесва.

Гейб: [00:10:59] Първо, искрено се съмнявам, че мислите, че не сте готини. Това е просто това, което ще нарека глупости по този въпрос. Мислите, че сте лош човек. Честно казано вие сте. Постигнали сте доста много и заслужавате доверието, което имате. Но мисля, че това, което се опитвате да обясните, е, че се притеснявате, че въпреки че мислите, че сте добър човек и готин човек и сте способни, се притеснявате, че хората ще помислят, че сте измамник. И причината, поради която те ще помислят, че сте измамник, е, че в крайна сметка ще се провалите. В крайна сметка ще имате проект, който не работи и сте имали проекти, които не са работили. Мишел, изскачаш в Ню Йорк, което е много трудно.

Гейб: [00:11:40] Искам да ви дам пълен реквизит, много хора смятат, че просто продавате тези неща онлайн и относителната безопасност на собствения си дом. Но всъщност излизате по улиците на Ню Йорк и продавате стоките си много публично, нали?

Мишел: [00:11:53] Мммммм.

Гейб: [00:11:55] Всеки път, когато отидете, продавате ли една и съща сума. О, не. Това означава, че понякога вашите продажби са успешни и печеливши, а понякога, въпреки че продавате едни и същи неща и сте същият човек, понякога губите пари и прекарвате целия ден като за отрицателни долари.

Мишел: [00:12:13] Това се е случило. Да да.

Гейб: [00:12:17] Неуспех.

Мишел: [00:12:17] Така започнах. Започнах с дефицит, но сега става все по-добре с връзките, които направих през други места, където мога да се появя сега на по-добри места за по-ниска цена. Защото, когато изскачате в Ню Йорк, освен ако нямате разрешение, трябва да платите, за да бъдете в изскачащ магазин на определено място. Така че, ако не надхвърлите сумата, която сте платили, за да имате мястото си, тогава губите пари, но след това има и продажби и след това има приходи. Спечелихте ли повече от приходите си, които всъщност сте платили?

Гейб: [00:12:51] Обяснявате ли бизнес на нашите слушатели, сякаш току-що станахме бизнес подкаст. Така че ние сме като Форбс за психично болни хора. Благодаря ви Мишел за обяснението на бизнес икономиката на нашите слушатели.

Мишел: [00:13:05] Правил съм дни, в които съм продал една риза. Правил съм дни, в които съм продал 30 ризи.

Гейб: [00:13:10] Кои са най-много ризи, които някога сте продавали за един ден?

Мишел: [00:13:15] Около 30.

Гейб: [00:13:16] И какъв е най-малкият брой ризи, които някога сте продавали?

Мишел: [00:13:17] Един.

Гейб: [00:13:18] Така че това е свят на разликата.

Мишел: [00:13:21] Така че да.

Гейб: [00:13:22] Така че дори във вашето производствено предприятие това е изключително успешно. Искам да кажа, че наистина си ти. Успешен ли сте като дизайнер и продавач на дрехи правилно?

Мишел: [00:13:36] Да.

Гейб: [00:13:37] Но всички дни не са равни. Така че мисля, че понякога хората не гледат на цялото. И знаете нашето шоу, например, всеки път, когато имаме епизод, който върви зле. Какво да правя?

Мишел: [00:13:50] Разстройваш се.

Гейб: [00:13:51] И на кого да се обадя.

Мишел: [00:13:52] Аз.

Гейб: [00:13:53] И какво казвате.

Мишел: [00:13:54] Следващият път ще бъде по-добре.

Гейб: [00:13:55] Да.

Гейб: [00:13:56] И посочвате, че статистиката ни за целия месец винаги е страхотна. Но да, трябва да имате епизод, който е най-лошият от един месец. Трябва да имате най-добрия епизод. Не всички ще бъдат еднакви. Това е невъзможно, но е математически невъзможно. Някои предавания ще се справят по-добре от други. Винаги го казваш като онзи нюйоркски акцент и обикновено ми се подиграваш. Но това е най-добрият разговор, който ми давате всеки път. Но аз винаги ти казвам не не не. Това е доказателство, че хората губят интерес и че вече не е добре. И аз започвам да се превръщам много бързо в „О, скоро ще свърши“ и всеки месец вашето право.

Мишел: [00:14:31] Връща се нагоре.

Мишел: [00:14:33] Винаги ли се опитвате да намерите изкупителна жертва защо не е успяла?

Гейб: [00:14:39] Не се опитвам да намеря изкупителна жертва защо се проваля, защото винаги се опитвам да намеря изкупителна жертва и винаги мисля, че това съм аз и като разширение това съм аз, мисля, че си ти.

Гейб: [00:14:52] Така че винаги мисля, че сме ние, защото шоуто сме само ние. Не знам, че това е лош начин да го разгледаме.

Гейб: [00:14:59] Искам да кажа, че ако съм напълно честен със себе си, наистина си заслужавам успеха на шоуто. Ние даваме заслуга за успеха на шоуто и много силно чувствам, че ако ще вземете кредит за нещо, трябва да приемете отрицателното. Ако ще се потупате по гърба, когато успеете, трябва да поемете вината за провала. И аз наистина наистина мразя хората, които искат цялата заслуга, когато нещата вървят добре, но те не са никъде, когато нещата вървят зле.

Гейб: [00:15:28] Не харесвам такива хора. Аз не. Мисля, че това е безотговорно. Ще стоя на финала, независимо дали побеждаваме или губим.

Мишел: [00:15:35] И аз просто вярвам в това.

Мишел: [00:15:36] В екипа няма аз.

Гейб: [00:15:39] Да, но има аз и ат.

Мишел: [00:15:43] Какво.

Гейб: [00:15:43] И се запознайте. И мета.

Мишел: [00:15:46] Какво трябва да означава това?

Гейб: [00:15:48] Гейб е много мета.

Мишел: [00:15:50] Не ми харесва тази дума.

Гейб: [00:15:51] Не харесвате мета. Какво е като мета. Като кутия с кутии е много мета или поставянето на спектри върху спектър е много мета.

Мишел: [00:16:00] Не знам за какво говорите в момента, просто саботирате този подкаст.

Гейб: [00:16:04] Това е много вярно. Мислите ли, че това е форма на самосаботаж. Винаги, когато ви задавам много личен въпрос и вместо да отговорите, отклонявате към нещо друго.

Мишел: [00:16:14] Не мисля, че това е саботаж. Просто мисля, че това те игнорира.

Гейб: [00:16:18] Не, аз съм сериозен.

Гейб: [00:16:20] Както например точно там, просто бяхте наистина настървен, просто ви пренебрегвам защо. Наистина затова съм искрен, че това е, което искате публиката да мисли, че ако Гейб ви зададе въпрос, който не ви харесва, просто го игнорирайте. Не е ли много пасивно агресивно, нали не казваш не благодаря. Не променяш темата, знаеш какво имам предвид, а просто те игнорирам. Аз съм като вашия бизнес.

Мишел: [00:16:41] Какви въпроси ми задавате, на които не отговарям?

Гейб: [00:16:43] Обичате ли майка си?

Мишел: [00:16:45] Разбира се.

Гейб: [00:16:47] Иска ми се да имаме видео в момента.

Гейб: [00:16:54] Всъщност знам, че много обичате майка си, но винаги, когато задам въпроса, винаги получавате като че ли се кълна в Бог, че лицето ви става червено и се появяват рога и вие сте като да Правя го.

Мишел: [00:17:13] Обичате ли майка си?

Гейб: [00:17:14] По дяволите, тя ме донесе на този свят.

Гейб: [00:17:18] Тя ме прави Турция, тя прави онези малки бисквитки Hershey Kiss, които харесвам, но не и ябълковите бисквитки, които харесвам. Тя ги направи една година, никой не ги харесваше, освен мен. Така че тя никога повече няма да ги направи. Тази кучка я познавам и сега тя твърди, че е загубила рецептата в света на Google. Как губите рецепта?

Мишел: [00:17:39] Знаете, че тя ви лъже. Мисля, че тя е на 100 процента. Тя саботира Деня на благодарността.

Гейб: [00:17:48] Не казвайте това. Денят на благодарността е свършил.

Мишел: [00:17:49] О, тя саботира вашето щастие. Тя е. Мисля, че тя саботира моето щастие. Знаеш какво би могъл, можеш просто да направиш тези бисквитки на Apple.

Гейб: [00:18:00] Това всъщност е отличен пример в момента съм разстроен, че миналата Коледа майка ми не ми направи бисквитките и я обвиних, че не е намерила рецептата. И я обвиних, че не използва Google, за да намери рецептата, но съм в състояние да намеря рецептата за нея и тя вероятно би ги направила. Способен съм да намеря рецептата и да ги направя сам. Способен съм да отида до пекарна и просто да си купя проклетите неща, но вместо това саботирам връзката, която имам с майка си, като продължавам да се оплаквам от нещо, което лесно разрушава огнена топка, защото в съзнанието ми е по-лесно да се ядосаш и ядосан и облечен, отколкото просто да реши проклетия проблем.

Мишел: [00:18:41] Сами ли сте саботирали, когато сте били по-млади.

Гейб: [00:18:43] Да. И мисля, че всеки го прави, когато е по-млад, защото все още не разбираме последиците. Усилената работа е упорита работа и упоритата работа, за да не постигнете нищо, е просто най-доброто депресиращо. Наистина е. Ще се върнем към спортната аналогия. Знаете как всички казват, че няма второ място, а само първият губещ. Искам да кажа вижте. Да бъдеш вторият най-добър в нещо в целия свят е доста добро място да бъдеш. Но аз го разбирам.

Мишел: [00:19:10] Работихте толкова много и толкова дълго и му дадохте всичко, което имаше, и нямаше значение.

Гейб: [00:19:19] Някой беше по-добър от теб.

Гейб: [00:19:21] Боже мой, това е ужасно ужасно, но се опитвам да си спомня, че ако не го дадох на 100% и вляза втори, това означава, че щях да вляза първи. Така че цялата причина, поради която не стоя на върха на купчината, е, че съм я преценил наполовина и мисля, че това е по-лошо, според мен самосаботирането е по-лошо.

Гейб: [00:19:44] Ето защо влагам твърде много усилия във всичко. Знаете колко хора ни се подиграват за това колко усилия влагаме в нашия малък подкаст.

Мишел: [00:19:52] Хората ни се подиграват?

Гейб: [00:19:53] Постоянно ни се подиграват.

Гейб: [00:19:55] Спомнете си, когато започнахме и някой каза, че никога няма да намерите спонсор.

Мишел: [00:19:59] Кой го каза?

Гейб: [00:20:00] Да, няма да извеждаме хора в шоуто.

Мишел: [00:20:03] Но добре знаете какво могат да направят. Да

Гейб: [00:20:08] Знаете, че могат да направят Мишел, когато казахте на семейството си, че ще стартирате подкаст, дали някога са си мислили, че това ще бъде предприятие за печелене на пари.

Мишел: [00:20:15] О, абсолютно не.

Гейб: [00:20:16] Да, да. И това е предприятие за правене на пари.

Мишел: [00:20:19] Печеля милиони.

Гейб: [00:20:21] Добре. Не. Сега просто лъжеш.

Гейб: [00:20:23] Да. Сега преувеличението и грандоманството ще бъдат шоуто през следващата седмица.

Гейб: [00:20:29] Мишел завържете това заедно в лък. Защо хората се самосаботират и как да ги накараме да спрат?

Мишел: [00:20:34] Мисля, че хората просто се страхуват да се справят добре, защото се страхуват да не успеят. Страхувате се да не успеете, тогава просто ще объркате всичко, когато се справяте добре в гимназията. Бях недиагностициран шизофреник. Имах и ADHD. Те не знаеха за това, че наистина лошо чета книги, тъй като имах, просто не можех да се концентрирам върху никоя от книгите. Така че вместо да подавам есе, което щеше да бъде ужасно, просто нямаше да го дам, защото не исках учителят да вижда колко глупав съм. Това е просто самосаботаж там.

Мишел: [00:21:08] Предпочитам да получа нула, отколкото да уведомя учителя, че не мога да пиша, защото съм тъп.

Гейб: [00:21:13] По-скоро ще се провалите, защото не сте се опитали, отколкото да се провалите, защото не сте достатъчно добри.

Мишел: [00:21:19] Точно така.

Гейб: [00:21:21] Но вие се лишихте от възможността да станете по-добри и евентуално да успеете.

Мишел: [00:21:26] Е, разбрах това сега, но не го осъзнах тогава.

Гейб: [00:21:29] Но някой наистина го е осъзнал за вас.

Гейб: [00:21:32] Вашите родители, учителката. Имам предвид, че някой е поправил това. Вие сте жена, която знае как да чете и е завършила колеж и сте доста успешна. Така че отказвам да вярвам, че сте преминали през цялата си училищна кариера, като не сте изпълнявали домашни задачи и не сте получавали всички нули. Така че някой е поправил това.

Мишел: [00:21:47] Правя лесните неща. Искам да кажа, че бих могъл да прочета кратките книги, но ако сложите гигантска книга пред мен и ми кажете да я прочета, ще имам паническа атака.

Гейб: [00:21:55] Ами ако взема гигантска книга и я наряжа на четиристотин малки книги. Тогава бихте ли могли да го прочетете.

Мишел: [00:22:01] Не. Чета книга и непрекъснато проверявам колко страници са ми останали.

Гейб: [00:22:08] Как помага това?

Мишел: [00:22:08] Не разбирам, че просто съм толкова смазан, когато чета книги.

Гейб: [00:22:14] Все пак.

Мишел: [00:22:15] Да.

Гейб: [00:22:16] Как да стигнете до колеж?

Мишел: [00:22:16] Бях майстор на изкуството Гейб.

Гейб: [00:22:20] Това е честно. Забравих. Единственото нещо по-ниско от специалността по изкуство.

Мишел: [00:22:25] Учител по фитнес.

Гейб: [00:22:27] Не. Някой, който спортува.

Мишел:[00:22:32] Знаете, че спортът не е важен.

Гейб: [00:22:33] нали.

Мишел: [00:22:35] Не е така.

Гейб: [00:22:36] нали.

Мишел: [00:22:36] Това е, че не можете да завършите със спортна степен.

Гейб: [00:22:39] Ами всички онези онези колежански футболисти, където се озовават.

Мишел: [00:22:44] В заключение, Гейб престава да се страхува от успеха.

Мишел: [00:22:49] Не се страхувайте да се провалите, стремете се към звездите, защото ако паднете, поне ще кацнете на върховете на дърветата. Футболен треньор ми казваше това отново и отново.

Мишел: [00:23:02] И затова преминахте към лакрос.

Мишел: [00:23:05] Да.

Гейб: [00:23:07] Благодаря ви, всички, че се включихте в епизода от тази седмица на биполярен шизофрения и подкаст. Казвам се Гейб Хауърд и с мен както винаги е Мишел Хамър. Не забравяйте, че можете да се отправите към store..com и да купите официалната определена нормална риза, която поддържа шоуто. Изпратете ни вашите идеи за теми на [имейл защитен]. Не забравяйте да оставите коментар.

Гейб: [00:23:34] Навсякъде, където видите тези коментари, наистина наистина ни помагат да ни оставят петзвезден преглед. Предайте това на вашия приятел. Не позволявайте на нашето шоу да умре по друг начин. С Мишел просто ще продължим да се бием.

Разказвач: [00:23:51] Слушали сте биполярен шизофреничен подкаст. Ако обичате този епизод, не го оставяйте за себе си, насочете се към мелодиите на очите или предпочитаното от вас приложение за подкаст, за да се абонирате и да прегледате. За да работите с Gabe, посетете GabeHoward.com. За да работите с Мишел, отидете на Schizophrenic.NYC. За безплатни ресурси за психично здраве и онлайн групи за подкрепа. Насочете се към .com. Официалният уебсайт на Show на .com/BSP, можете да ни изпратите имейл на [имейл защитен]. Благодарим ви, че слушахте и споделяйте широко.

Запознайте се с биполярните и шизофреничните си домакини

GABE HOWARD беше официално диагностициран с биполярни и тревожни разстройства, след като беше отдаден в психиатрична болница през 2003 г. Сега в процес на възстановяване, Гейб е виден активист на психичното здраве и домакин на наградения подкаст на Psych Central Show. Той също е носител на награди писател и лектор, пътуващ в национален мащаб, за да сподели хумористичната, но образователна история за биполярния си живот. За да работите с Gabe, посетете gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER беше официално диагностицирана с шизофрения на 22-годишна възраст, но неправилно диагностицирана с биполярно разстройство на 18-годишна възраст. Michelle е всепризнат защитник на психичното здраве, който беше представен в пресата по целия свят. През май 2015 г. Мишел основава компанията Schizophrenic.NYC, линия за психично здраве, с мисията да намали стигмата, като започне разговори за психичното здраве. Тя е твърдо убедена, че увереността може да ви отведе навсякъде. За да работите с Мишел, посетете Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->