Подкаст: странни въпроси, зададени от психиатрите и терапевтите

Сред много американци има предположение, че лекарите са доста умни и винаги знаят за какво говорят. Психиатрите работят с психично болни, така че те са със сигурност по-умни от своите пациенти. Защото в крайна сметка пациентите им са „луди“. Нали?

В този епизод нашите домакини обсъждат през цялото време, че психиатрите и терапевтите не са отговаряли на хипата или стереотипа.

АБОНИРАЙТЕ СЕ И ПРЕГЛЕД

„Терапевти и психиатри. . . Те не знаят всичко. "
- Гейб Хауърд

Акценти от епизода на „Въпроси на психиатри и терапевти“

[1:00] Кое е най-странното нещо, което психиатърът е казвал на Мишел за нейното заболяване?

[6:00] Кое е най-странното нещо, което терапевтът някога е казал на Гейб за болестта си?

[17:00] Първият психиатър на Мишел беше. . . не е страхотно.

[19:30] Веднъж Гейб имаше правен проблем с терапевт.

[26:30] Какво трябва да направите, ако имате работа с лош психиатър и / или терапевт.

Компютърно генерирана стенограма за шоуто „Странни въпроси, зададени от психиатрите и терапевтите“

Бележка на редактора:Моля, имайте предвид, че този препис е генериран от компютър и следователно може да съдържа неточности и граматически грешки. Благодаря ти.

Разказвач: [00:00:09] По причини, които напълно избягват всички замесени. Слушате A Bipolar, A Schizophrenic и A Podcast. Ето вашите домакини, Гейб Хауърд и Мишел Хамър. Благодарим ви, че се настроихте на биполяр, шизофреник и подкаст.

Гейб: [00:00:21] Аз съм Гейб, биполярен.

Мишел: [00:00:23] Аз съм Мишел, шизофреник.

Гейб: [00:00:24] И ние сме тук, за да поговорим. Ами странна глупост, която лекарите ни казаха за нашето психично заболяване и за изясняване имаме предвид психиатри, терапевти, психолози, лекари от спешното отделение, социални работници, общопрактикуващи лекари, странната дама в спешната помощ. Ние обхващаме целия медицински персонал. Мишел!

Мишел: [00:00:50] Да.

Гейб: [00:00:50] Кое е най-странното нещо, което един лекар ви е казал за шизофренията?

Мишел: [00:00:56] Най-странното нещо за шизофренията ... което лекарите някога са ме питали? Ами аз ... преди да получим официална диагноза шизофрения. Но знаех, че имам шизофрения. Така че просто се опитвах да отида да посетя психиатър. Имаше терапевт, с когото разговарях и просто седях там, всъщност не говорех и просто казвах, че не мога да се концентрирам. Бях като да виждам нещата. Такива неща.

Но знаех, че имам шизофрения. Така че просто се опитвах да отида да посетя психиатър. Имаше терапевт, с когото разговарях и просто седях там, всъщност не говорех и просто казвах, че не мога да се концентрирам. Бях като да виждам нещата. Такива неща.

Мишел: [00:01:19] И аз просто лежах там и тя ми каза: „Знаеш, че не се държиш като жена, каквато си привлекателна.“

Гейб: [00:01:28] Какво.

Мишел: [00:01:29] Да.

Гейб: [00:01:30] Какви диагностични критерии смятате, че чакате чакате.

Гейб: [00:01:34] Това истинска история ли е.

Мишел: [00:01:35] Това е истинска история. Тя ми каза няколко пъти по няколко пъти, че ми каза това. Не постъпвате така, както трябва да се държи жена от вашата привлекателност.

Гейб: [00:01:45] Защото имахте толкова много увереност, че тя просто си помисли, че тъй като сте толкова грозен, просто трябва да бъдете повече.

Мишел: [00:01:50] Не. Беше сякаш беше като No your. Сякаш почти си твърде красива, за да се държиш толкова странно.

Гейб: [00:01:58] Сигурни ли сте, че там е отивала.

Мишел: [00:01:59] Мисля, че натам тя отиде с него.

Гейб: [00:02:01] Просто предполагате, че тя ви е наричала хубава, че не е била като.

Мишел: [00:02:04] Тя ме наричаше привлекателна.

Гейб: [00:02:06] Наистина. Съгласен съм. Затруднявам те.

Мишел: [00:02:08] Наистина си.

Гейб: [00:02:09] Мисли, че има такива. Отново се опитваме да изследваме нещата от всички страни.

Гейб: [00:02:16] Каква според вас е била целта й да зададе този въпрос.

Мишел: [00:02:20] Това не беше въпрос, а изявление.

Гейб: [00:02:22] Каква според вас е целта на това изявление.

Мишел: [00:02:25] Всичко, което чувствах, беше добре. Тя смята, че изглеждам добре и че не се държа нормално.

Гейб: Да, виждате специалист по психично здраве.

Мишел: [00:02:33] Но не разбирам.

Мишел: [00:02:34] Не знам какво беше грозно с него. Е, какво, ако бях изключително грозен, тогава тя би казала, че просто не се държиш правилно.

Мишел: [00:02:41] Тя не би добавила в тази привлекателност. Какво общо има привлекателността с психичното здраве и психичните заболявания и шизофренията. Какво общо има привлекателността с това с тази идея.

Мишел: [00:02:52] Аз просто нямах смисъл за привлекателността и действах по определен начин. Какво какво.

Гейб: [00:03:00] Напълно съм съгласен.

Гейб: [00:03:01] И това наистина е най-странното нещо, което някога са ви питали.

Мишел: [00:03:04] Това, което в момента мога да си припомня, е просто най-странното нещо, което някой някога ми е казвал. Друго нещо, което тази жена ми каза беше, че някое гадже или приятелка някога ти е казвало, че те обича.

Гейб: [00:03:18] Сега вече мога да се придържам.

Гейб: [00:03:20] Мисля, че това е странен въпрос на повърхността, но че може да има някои диагностични критерии. Искам да кажа как се чувствате към себе си. Били ли сте в стабилни връзки. Има добър последващ въпрос как се почувствахте, когато някой ви каза това. Тъй като веднъж бях попитал терапевт кой от тях направих, напълно ще призная, че смятах, че е странно по това време ме попита дали родителите ми са ми казали, че ме обичат. И си мислех, че да, те ми го казват през цялото време. И си помислих, че това е наистина странен въпрос. Но години по-късно научих, че ако щях да бъда като никой, родителите ми ме мразят, това би било добър показател за домашния ми живот или може би за някакви други борби, с които вървя. Мисля, че е малко странно цялото, което знаете, някога сте били в подобна романтична връзка с него, но. Че. Това може да е един от онези странни въпроси, които могат да имат някаква стойност.

Мишел: [00:04:10] Може да има някаква стойност, но е наистина странно. Очевидно, ако не се държа по начина, по който трябва да постъпи момиче с моята привлекателност, предполагам, че не знам, че никой не ми казва, че също ме обича.

Гейб: [00:04:21] Просто от любопитство Мишел.

Мишел: [00:04:22] Да.

Гейб: [00:04:23] Чувствате ли, че постъпвате подобаващо на жена с вашата привлекателност.

Мишел: [00:04:27] На какво трябва да се държи жена с моята привлекателност.

Гейб: [00:04:31] О, виждам какво сте направили там. Всъщност не го правя. Какво.

Гейб: [00:04:36] Нямам идея. Това са просто ядки. Това са ядки.

Мишел: [00:04:40] дефинирайте, намерете ме в медицинско списание за нивата на привлекателност и личност.

Гейб: [00:04:47] Е, това вероятно съществува. Нашият външен вид наистина определя видовете работни места, които получаваме, вида на здравеопазването, което получаваме там, където живеем нивото ни на успех.

Мишел: [00:04:56] Извинете, Дани ДеВито е доста успешен въпреки външния си вид.

Гейб: [00:05:01] Да. И така както Стив Бушеми. Но трябва да признаете, че по-голямата част от водещите мъже в Холивуд не приличат на Стив Бушеми и Дани ДеВито.

Мишел: [00:05:15] Това е вярно. Вярно е. Но казвам, че за една жена в Холивуд те обикновено трябва да са много по-горещи. Както всички онези комедии, които знаете, че това е горещата съпруга и грозният съпруг.

Гейб: [00:05:24] О, да. Да Това ми даде надежда като дете. Няма да излъжа, защото бях като грозен задник и щях да включа телевизора и щях да съм като да, ще се оправя.

Гейб: [00:05:33] Ще вземете Лиза Ремини.

Гейб: [00:05:34] Напълно. Layah ли е?

Мишел: [00:05:37] Беше Лия, нали беше Лия!

Гейб: [00:05:39] О, това е Лия. Наистина ли. О съжалявам съжалявам Leah Remini. Забравихме името ви.

Гейб: [00:05:44] Тя е готина сега, след като напусна сциентологията.

Мишел: [00:05:47] Браво за нея. Добре за нея.

Гейб: [00:05:49] Тя се върна при Кевин Джеймс за сезон на шоу, което бе отменено, защото се оказва, че не можете да преработите шоуто си с друго заглавие 20 години по-късно, където те са допуснали грешката е, че трябва току-що върнаха същото шоу 20 години по-късно.

Гейб: [00:06:06] Да, не знам.

Мишел: [00:06:07] Добре. Кое е най-странното нещо, което някога са ви питали.

Гейб: [00:06:11] Попитаха ме много много странни неща, за които сега разбрах, че имат много вътрешна стойност. тъй като знаете едно от нещата, когато зарисувахме шоуто, говорихме за това как всички наши лекари са ни питали за нашите мастурбационни навици и как това наистина е смущаващо и няма да отделим много време за това. Но винаги съм смятал, че това е откровено най-странният въпрос. Мастурбираш ли? Колко време ти отнема? О, Боже, защо ме питат това? Но разбира се сексуалните странични ефекти на лекарствата са такива, каквито са. Това всъщност е наистина добър въпрос за психиатър. Наистина е важно причината номер едно хората да спрат да приемат лекарства, така че насочването към тази крива и обсъждането им е наистина добро. Но няма да лъжа. Когато бях на 25 години, седях в лекарски кабинет пред 60-годишен мъж, който някак си седеше с предчувствие и беше като „Мастурбираш ли“ Харесва ми, просто исках да бъда като Не, Не, Не. Както цялата ми католическа вина просто дойде като наводняване в тялото ми. И вие знаете, че го правя. И аз отговорих честно и отговорих честно, защото така получавате добри грижи.

Гейб: [00:07:15] Това е добър въпрос. Но определено странно, но това е историята, която искам да споделя. Това не е най-странното нещо.

Гейб: [00:07:21] Това е най-обидното нещо, което ми се е случвало по време на терапия и все още ме притеснява и до днес.

Мишел: [00:07:28] Нямам търпение да чуя този.

Гейб: [00:07:30] Имаше период от време, в който не бях съвсем в възстановяване, но със сигурност не бях толкова болен, колкото в началото. Така че винаги казвам, че ми бяха необходими четири години от диагностицирането до възстановяването, което определям като прекарване на повече време, за да живея живота си, отколкото за биполярно разстройство. Така че вероятно около три години и половина в, когато се справях доста добре, не бях съвсем там, но много близо и работех с терапевт, знаете ли какви са следващите ми стъпки. Как изглежда животът след борба с биполярното разстройство.

Гейб: [00:08:03] И казах, че знаете, че ми се иска да бъда публичен говорител. И той каза защо искаш да бъдеш публичен говорител?

Гейб: [00:08:12] И казах, че човекът в историята, на когото наистина се възхищавам най-много и чета много и изучавам, е д-р Мартин Лутър Кинг Джуниър.

Гейб: [00:08:22] Наистина го харесвам, защото той промени начина, по който хората се чувстваха за неща, които до голяма степен, използвайки думите му, обясняваше нещата на хората по начин, който хората могат да разберат. Не преживях движението за граждански права. Не съм роден до 1976 г., така че чета всичко това назад, но гледам речите му и просто си мисля, че той взема много сложен проблем със социалната структура и го направи така, че хората могат да го разберат и хората са го последвали и са го уважавали. И аз исках да бъда като него. Искам и до днес да бъда като него и казах, че искам да бъда публичен говорител точно като д-р Кинг. И се гордеех с това, че ето това исках. Това беше моята мечта. И той ме погледна и каза, че това е грандиозност. Трябва да говорите с вашия психиатър. Трябва да се лекувате. Никога няма да бъдеш толкова добър, колкото д-р Кинг.

Мишел: [00:09:16] Уаа.

Гейб: [00:09:17] И аз казах Не, Не, Не, Не казвам, че съм толкова добър, колкото д-р Кинг, или че ще бъда такъв, какъвто съм, просто казвам, че искам кариера като д-р Кинг просто изваждам известен човек от задника си, за да го обясня или някой, на когото се надявам, защото ако кажа хей, искам да бъда публичен говорител като Джон Доу, ще кажете Кой е Джон Доу. Не казвам, че мисля, че съм толкова добър, колкото д-р Кинг, или ще бъда толкова добър, колкото д-р Кинг, казвам, че това е като моята мечта. Моята цел.

Гейб: [00:09:46] И той е като вие трябва да разберете, че такъв начин на мислене само ще ви навреди.

Гейб: [00:09:51] Трябва да разберете вашите ограничения като човек, живеещ с биполярно разстройство, че не можете да го направите, че той е един от най-великите оратори на нашето време и вие споменавате името си на един дъх с него, нали.

Гейб: [00:10:04] Дали това е просто психично заболяване.

Мишел: [00:10:08] Интересно. Просто психичните заболявания са в това, че е разликата.

Гейб: [00:10:12] И казах Вижте, никога не сте ме чували да говоря. Откъде знаеш. Може би вече съм толкова добър като него. Не мисля така, защото съм ужасен, но наистина не мога, не мога да се стремя да бъда толкова добър, колкото най-добрия. Както всеки отделен човек, когато, когато седнат в избраната от тях кариера, те не трябва да се стремят към когото е най-доброто и да се стремят да бъдат толкова добри. Това, че се стремите да бъдете толкова добри, колкото най-добрите, не означава, че мислите, че сте. всеки един баскетболист новобранец, когато Майкъл Джордан играеше. Те работиха много усилено, за да бъдат толкова добри, колкото Майкъл Джордан.

Гейб: [00:10:45] Никой не го е ударил, но в крайна сметка някой го е направил. Шапки от Леброн.

Гейб: [00:10:50] Но има разлика между желанието да бъдеш толкова добър, колкото някой, и заблуждаващото мислене, че ти си. Никога не съм казвал, че вече съм толкова добър, колкото д-р Кинг никога не го е казвал. Все още не го казвам и съм фантастичен публичен говорител. Работя много усилено, за да бъда добър публичен говорител и всеки ден се стремя да бъда по-добър публичен говорител. Но никога не бих казал, че съм толкова добър, колкото д-р Кинг. Това не трябва да решавам аз. Това трябва да реши аудиторията.

Мишел: [00:11:19] Това е вярно.

Мишел: [00:11:20] Е за публиката. Това е колко ви харесва да ги докосвате в публиката. Не е лошо докосване няма добро докосване лошо.

Мишел: [00:11:28] Аз за това, но как. Това е това, което те научават от това, което казвате, и колко мощно е то. Ако хората обърнат внимание. Ако се занимавате с всичко това. Спомням си, когато казах на моя лекар, че искам да бъда публичен говорител, казах, че искам да бъда толкова добър, колкото Обама. И той ми каза добре, че това е човек, на когото да се оправя, да, знам, че е имал много. Той каза, че има много опит и има помощ с речите си, но вие се стремите да бъдете толкова добри, колкото Обама.

Мишел: [00:11:56] Ще бъде предизвикателство, но предполагам, че е добър човек.

Гейб: [00:12:00] Това и това е всичко, което наистина исках и това, което наистина ме притесни най-много, беше нещо като изхвърляне. Просто търсех пример за някой, на чиято кариера искам да подражавам.

Мишел: [00:12:11] Търсехте насърчение. Наистина бях. Той просто те затвори. Да Отървахте ли се от този тип?

Гейб: [00:12:17] Да. Добре. Да направих го. Добре. Но това отне няколко седмици. Искам да кажа, че отидох на още няколко сесии и го повдигнах отново, защото исках закриване. Помислих си, че може би той не е разбрал. И така, няколко седмици по-късно имах друга среща и казах, хей, знаете ли, че искам да говоря за това нещо, доктор Кинг.

Гейб: [00:12:35] И той повтори, че ме попита дали съм говорил с моя лекар за моите грандиозни мисли. Ако бях хипоманиакален и без значение какво казах, той нямаше да излезе от него. Той наистина вярваше, че най-добрата помощ за Гейб Хауърд по това време е да се увери, че разбирам, че желанието да бъда добър публичен говорител и желанието да бъда толкова добър, колкото един от най-добрите публични говорители в историята, е пример за грандомия и Просто не казах, че съм. Казах, че искам да бъде и съм готов да полагам цялата работа. Все още съм готов да полагам цялата работа, но чуйте, имам мечта за яснота. Не разбирам защо не можем да се учим от хората над нас. Знаете, че хората говорят за това как не се учим от историята и историята е обречена да се повтаря.

Гейб: [00:13:27] И аз влизам и сядам и казвам, че се уча от историята, че уважавам хората, които са дошли преди мен. Уча за хората, които бяха преди мен и наистина уважавам това. Д-р Кинг не беше насилствен. Наистина уважавам това. Д-р Кинг не се противопоставяше на враговете си. Уважавам, че д-р Кинг не наричаше хората. Уважавам, че д-р Кинг се изказа с голям личен риск за финансите си, личния си живот и в крайна сметка за безопасността си, което не мисля, че нашата кауза очевидно е толкова опасна.

Мишел: [00:14:01] Но имам предвид да. Вие правите всичко, което можете да направите, за да бъдете по-добър публичен говорител. Искам да кажа, че веднъж, когато разговаряхме, ти каза, че дори гледаш проповедници да говорят.

Гейб: [00:14:09] Аз го правя. Да, справям се доста добре за атеист вдясно.

Мишел: [00:14:11] Да, защото бях, предполагам, че гледах телевизия като телевизор, който почти няма канали.

Мишел: [00:14:17] Заседнах да гледам как проповедник говори и бях като о, вижте как този проповедник си отива. Той е страхотен.

Мишел: [00:14:23] И аз ви казах за това и вие сте като О, да, не бях проповедник, защото през цялото време просто как го правят как те как те командват аудитория как те разказват история като мен " не, аз не слушам проповедници никога, защото съм евреин. Слушам говоренето на този тип. Бях като уау, че той е запленен от публиката с историята, която разказва. Искам да мога да пленя такава публика.

Гейб: [00:14:48] Да.

Мишел: [00:14:48] Това не е грандиозност. Не, аз искам да бъда толкова добър и да се опитвам да разбера какво е направил този човек, за да може да контролира една стая толкова добре.

Гейб: [00:14:57] Добре. Нали. Да И вижте терапевти, че не знаят всичко. Ако отидете на терапевт и той ви каже нещо, което не седи както трябва. Първото нещо, което трябва абсолютно да направите, е да поговорите с тях за това. Не трябва просто да предполагате, че тогава недоразумението е задник. Върнах се и го обсъдих с него и той се удвои. И тогава разбрах, че имам нужда от нов терапевт. Но направих всичко, което можах. Сложих, че между тези две срещи имаше две седмици, така че оставих праха да се уталожи. Успокоих се, говорих с други хора за това. Говорих с приятелите си. Хей, знаеш ли, че този човек ми каза X и затова наистина го направих, защото ме насърчиха. Виж, може би не си го разбрал така. Това не звучи правилно, Гейб. И те не казваха, че това е зло. Те го казват, защото неразбирателствата се случват постоянно. Те правят, че недоразуменията се случват през цялото време.

Гейб: [00:15:41] Затова се върнах и се опитах да го заговоря, но той беше много ясен, че никога няма да бъда публичен говорител.

Мишел: [00:15:50] Хм, той може да го смуче.

Гейб: [00:15:51] Да, да, да. Всеки път, когато излизам на сцената, понякога се сещам за него и това ме кара да се усмихвам.

Гейб: [00:15:58] Спомнете си, че тези две хиляди души ми дадоха овации.

Мишел: [00:16:02] Да, да, да, да. Трябва да му изпратите видеоклип.

Гейб: [00:16:05] Боже, бих искал да го имам.

Мишел: [00:16:08] Нека направим пауза и слушаме реклама.

Гейб: [00:16:10] Ще се върнем веднага.

Разказвач: [00:16:13] Този епизод е спонсориран от betterhelp.com сигурно удобно и достъпно онлайн консултиране. Всички консултанти са лицензирани акредитирани професионалисти. Всичко, което споделяте, е поверително. Планирайте защитени видео или телефонни сесии плюс чат и текстови съобщения с вашия терапевт, когато почувствате, че е необходимо. Един месец онлайн терапия често струва по-малко от една традиционна сесия лице в лице. Отидете на betterhelp.com/ и изпробвайте седем дни безплатна терапия, за да видите дали онлайн консултирането е подходящо за вас. Betterhelp.com/.

Мишел: [00:16:44] И ние се върнахме.

Гейб: [00:16:45] Мишел какви са някои странни неща, които лекарите са ти казали. Какви са лекарите лечебно заведение психично здраве хора общопрактикуващи лекари, просто никой, освен майка ви. Нека оставим майка ти извън този епизод.

Мишел: [00:16:56] Първият психиатър, когото видях, когато бях на 18, първата седмица ми даде рецепта за някакво лекарство. И тогава, когато се появих на следващата седмица, тя говореше за това да ми даде още проби от лекарството. Казах добре, че не ми предписвате рецепта миналата седмица и тя о, о, дадох ви сценарий миналата седмица. От какво ти го дадох.

Гейб: [00:17:18] Тя дори не знаеше?

Мишел: [00:17:18] Тя дори знаеше, че трябва да ми даде рецепта и не знаеше лекарствата. Тя ми го даде. Какви лекарства дори ми предписа.

Гейб: [00:17:26] Значи сте били на лекар, той не е знаел на какви лекарства сте.

Мишел: [00:17:29] Или че дори ми е написала рецепта.

Гейб: [00:17:31] Искам да кажа, че това е страхотното медицинско обслужване, нали.

Мишел: [00:17:33] Да. Точно там.

Гейб: [00:17:33] Как се почувства това?

Мишел: [00:17:36] Накара ме да се чувствам така, сякаш тя не се интересува от мен. Тя не правеше нищо в моя интерес. И след целия провал на моята полицейска история, който може би сте чували и в предишния епизод тя беше уволнена.

Гейб: [00:17:48] О, леле.

Мишел: [00:17:49] Да.

Гейб: [00:17:49] Всички знаем, че няма добри грижи. Не мисля, че някой, който слуша, е като О, когато Вашият лекар не знае какво лекарство приемате, получавате добри грижи. Всички знаем, че това означава да не получавате добри грижи и няма значение дали е психиатрично или някакво здравно пространство. Ако Вашият лекар не знае какво Ви предписват, това е доста тъжно. Но вие сте на 18 години.

Мишел: [00:18:07] Първи лекарства, на които съм бил.

Гейб: [00:18:09] Първите лекарства, на които сте били, лекар е много кавалер.

Мишел: [00:18:11] Да.

Гейб: [00:18:12] Подобно това ви върна до медицинска помощ.

Мишел: [00:18:16] Да, защото също така не ми беше казано, че лекарствата могат да ви разстроят още повече. Така че бих го взел и след това бих спрял да го приемам и след това бих го взел и тогава бих спрял да го приемам. И просто никога не вървеше добре, защото си мислех, че ще взема лекарства. Ще се чувствам щастлив, че ще бъда по-добър.

Мишел: [00:18:32] Не работи, защото бях диагностициран като биполярен, което сега знаем, че е неправилно. Така че първо бях на грешни лекарства. Така че, когато тя ме попита как се справям, бях нещастен, но вече не тичах като маниак. Имах като предполагам, че съм добър, аз съм добър, предполагам. Но подобно на това, че тя е психиатър, трябваше да забележи, че казвам, да, предполагам, че съм щастлив. Сякаш съм добре.

Мишел: [00:18:53] Не мислите ли, че психиатър би забелязал, че това не е пример за щастливо поведение?

Гейб: [00:18:59] Знаете, че не бях там, но.

Мишел: [00:19:02] Но ако бях така, в момента се чувствам толкова страхотно, обичам тези лекарства! за разлика от I, знаете, предполагам, че се чувствам добре.

Мишел: [00:19:11] Да, чувствам се добре. Да Искам да кажа, да, да, знам добре.

Гейб: [00:19:16] Да, изглеждахте много като апартамент.

Мишел: [00:19:18] И кажете, че това е, което лекарят трябва да забележи за вас, когато отидете на тези неща и тя очевидно не е, че не си е вършила работата правилно.

Мишел: [00:19:28] Гейб ми кажи още едно нелепо нещо лекар, практикуващ терапевт психиатър някой, каквото и да са ти казали.

Гейб: [00:19:37] Знаете ли, за съжаление, имам един, който включваше псевдо съдебен процес и трябва да бъда много много внимателен, за да не давам много подробности, но най-важното, което искам да обсъдя, тъй като виждах терапевтът и терапевтът започнаха да правят някои странни неща като някои неща, които не са наред и казах на хората около мен, казах на няколко мои приятели, че това се случва и те не ми повярваха. И аз казах, че това се случва и той прави тези неща и те са като Не, ние не ви вярваме. И аз просто настоявах, че това се случва и никой, никой няма да ми повярва. И в крайна сметка след няколко седмици от това напуснах напуснах терапевта. Казах, че вече не отивам при него и смених, че преминах към друг терапевт и трябваше да започна програмата отначало и беше някаква бъркотия и след това изминаваше една година. И хората ми се сърдеха, че се отказах. Казаха ми, че съм постъпил безотговорно, че терапевтите не се държат така, че такъв вид поведение е незаконно и че това никога няма да се случи. И всичко беше в главата ми и това беше само част от моите параноични заблуди и бях толкова отчаяна за помощ и сега се отказах от този велик терапевт и те наистина ме посрамиха.

Гейб: [00:20:44] Беше интензивно. Превъртайте напред около година и половина, за да получите или вземете. И аз седя на работа и той се обажда на шефа ми. просто вдигнах телефона и той се обади на шефа ми. Така че той казва, че има клиент и няма да даде името на клиента, но че този клиент съобщава, че съм я удрял, че съм бил, аз я извиквам и това е неподходящо, тъй като тя е на толкова уязвимо място. Искам да бъда съвсем ясен за няколко неща много бързо. Една по времето, когато бях неженен, тази жена беше доста над пълнолетие. Тя беше, беше в края на 20-те години и три не се случи. Никога не съм извиквал тази жена. Не го направих. Никога не съм я извиквал, никога не съм я флиртувал с нея, никога не съм я удрял. Няма начин.

Мишел: [00:21:38] Не не не намигвания няма масажи.

Гейб: [00:21:39] Не, не намигвания, масажи, нищо. Тя беше, беше доброволец в организация, за която работех. Причината, поради която казвам, че и двамата бяхме възрастни и че и двамата бяхме самотни, е, че дори да я бях помолил, тук няма престъпление. Не се обаждате на някой шеф, за да ги докладвате за свръхсексуалност, защото те помолиха една жена да излезе.

Гейб: [00:22:00] Но фактът, че никога не се е случило, е просто още по-лош.

Гейб: [00:22:05] И той каза, че искам да знаете, че познавам дългата история на неподходящо сексуално поведение на Гейб, което, честно казано, имам дълга история на неподходящо сексуално поведение.

Мишел: [00:22:17] Терапевтът каза това на вашия шеф.

Гейб: [00:22:19] Да.

Мишел: [00:22:19] Не е ли това нарушение на договора.

Гейб: [00:22:21] Аз така го видях. И така. Така че шефът ми, разбира се, дойде при мен и каза, че получавам доклади за това. Знаете ли нещо за това. И казах, че казах, че не съм поканил никого, който да се занимава с нашето работно място като никой. Като че ли съм наистина съм наполовина с бившата си приятелка. Това беше странно време, когато казах, така че нямам представа. И тя каза Добре, аз ще следя ситуацията. Няколко дни по-късно дойде писмо от лицето, което през всички времена изброяваше, че я карах да се чувства некомфортно и ми беше позволено да видя писмото и то беше такъв хокум. Сякаш знаеш, че ме караше да се чувствам некомфортно, защото ми изпращаше текстови съобщения у дома. Когато му казах, че нямам пътуване, той ми предложи да ме повози. Неща, които се случиха. И след това тя обясни, че просто е била на много уязвимо място и че не иска това внимание за мъжете. Слушам. Това е изцяло неин проблем и всеки добър терапевт би казал погледнете, ако някой мъж ви кани да излезете, трябва да му кажете „не“.

Гейб: [00:23:33] Ако мъжът не спазва вашите граници, трябва да го уведомите или може да е казал вижте доброволец за организация. Той е координатор на доброволци. Неговата работа е да се свърже с вас. Така че грешно разчитате ситуацията. Всеки от тях би бил по-подходящ от него да вдигне телефона и да се опита да ме уволни от работата си.

Мишел: [00:23:49] Не мога.

Гейб: [00:23:51] Той приключи разговора с моя шеф с това, че трябва да преосмислите работата му.

Мишел: [00:23:57] О, щях.

Мишел: [00:24:00] О, Боже, дори не мога да си представя какво бих направил.

Гейб: [00:24:02] Веднага наех адвокат. Добър ден.

Мишел: [00:24:04] Ти си умен Гейб, защото аз бих го направил. Не мога да кажа това на глас.

Гейб: [00:24:07] Наех адвокат и подадох жалба както до шефа му, така и до етичния съвет. Това би ли удостоверило социалните работници. Подадох жалби веднага. Етичният съвет дойде, защото социален работник. Етичният съвет се върна и каза, че не е нарушил никакви закони, защото е длъжен да предупреди. Аз съм мениджър доброволец за благотворителност.

Гейб: [00:24:31] И той имаше задължение да предупреди, дълг да предупреди.

Мишел: [00:24:34] Той каза вашата лична информация на вашия шеф.

Гейб: [00:24:37] Да. Да, етичният съвет каза, че това е добре и те приключват случая.

Гейб: [00:24:41] Върнах се, адвокатът получи изявление, че това никога няма да се повтори и че никога повече няма да говорим за това, поради което съм много ясен да не използвам имена, които съм смениха пола и подобни неща. Така че просто искам да бъда много много много много много много ясна, че причината, поради която това е толкова невероятно, е разбира се, защото отказвам да посетя терапевт две години след две години, накрая отидох при терапевт, за да обсъдим точно това и че терапевтът, който все още е моят терапевт днес, беше изключително отзивчив, каза, че не при никакви обстоятелства е толкова разумно.

Гейб: [00:25:17] Всички хора, които ми казаха, че съм луд, когато им съобщих, хей, мисля, че този човек е напуснал рокера си. Знаете, извинете за каламбура. Извиних се обилно пред мен и казах, че е трябвало да ме изслушат. Трябваше да разследват повече. И сега разказвам историята по две много важни причини. С уважение, ако смятате, че вашият доставчик на медицински услуги не работи, кажете на някой да потърси помощ и да ги помолите да разследват от ваше име.И втората причина, поради която разказвам тази история, е, че ако в момента казвате на близките си това или на приятелите си или вашата система за поддръжка и те не вярват, че пускате този подкаст за тях, не казвам, че сте прав. Със сигурност е възможно да сте сгрешили, но ако вашата система за поддръжка дори не разследва, дори няма да проведе разговор, няма да говорите с ръководителя на човека и няма да стигнете до дъното на причините, поради които се чувствате по този начин. Правите си голяма лоша услуга в терапията, защото ако отивате на терапия с усещане, че сте малтретирани, не получавате добра терапия. Затова казах на хората около мен, защото исках да разследват от мое име, защото можеше да сгреша.

Гейб: [00:26:22] Ще бъда първият, който ще призная, че съм сгрешил по отношение на терапевтите, лекарите и т.н., защото имам заблуди, имам параноя, имам ниско самочувствие, имам биполярно разстройство. Така че не би било нереалистично или неразумно за мен да прочета погрешно ситуацията, но никой дори не беше готов да разследва поради моята диагноза и това ме накара да се чувствам наистина сам и наистина уязвим.

Гейб: [00:26:49] Така че, моля, вземете хората на сериозно, защото дори и да грешим, това не променя това, че се чувстваме по този начин. В този конкретен случай бях прав, но има и други случаи, в които съм сгрешил. Но хубавото е, че по всяко време се оплаквам, че хората разследват и поддържат отворен ум и ми помагат и чувствам, че това е довело до по-добри грижи и по-голямо доверие към доставчиците ми.

Мишел: [00:27:12] Че онзи терапевт или психиатър или каквото и да е трябвало да бъде уволнен, е уволнен и уволнен.

Гейб: [00:27:20] Направо нямам представа защо ме харесват толкова невероятно, но те направиха нещата, за които ми казаха, че са били невероятни.

Гейб: [00:27:29] Искам да кажа, просто знаех, че нещо не е наред по начина, по който се държат. Щяхме да сме на групи и тъй като към този вид терапия имаше групов компонент и подигравките бяха интензивни, се почувствах тормозен и малтретиран. И когато докладвах на хората, те са като Не, Не, това е видът на терапията. И аз щях да вляза в Интернет, четях за това и бях като никъде тук, където не пише, че трябва да наричате хората. Просто бях ужасно.

Гейб: [00:27:58] И беше интензивно, но чуйте, не искам да ви изплаша от медицинско лечение. Ако слушате този подкаст и сте чули, че не търсите лечение на психични заболявания, вие не слушате това, което казваме. Просто ви казваме, че сме били там. Имахме ужасни неща, които ни се случваха, но продължихме курса. Намерихме по-добри доставчици и получихме помощ и се оправихме в нито един момент Мишел и аз реших, хей, че можем да се справим сами с биполярната и шизофренията.

Мишел: [00:28:25] Това е вярно. Не мога да се справя сам.

Гейб: [00:28:28] Не можете да намерите добра медицинска помощ, която да замести лошата медицинска помощ, но не избирайте никаква медицинска помощ.

Мишел: [00:28:35] Да, не предлагате медицинска помощ.

Мишел: [00:28:37] Нямате един лош опит и кажете, че никога повече няма да го направите. Това направих и това не се получи, когато цялата ми сделка пропадна с прословутата ми полицейска история. Казах, че никога повече няма да се грижа за тези хора и след това се озовах отново в болницата. Така че това не проработи и когато излязох от болницата, трябваше да се върна при терапевта в здравния център и да разговарям с тях и обяснявах на терапевта там, каква е тяхната вина, защото ме поставиха на лекарства, че не съм изобщо не ми харесва. И тогава те казваха не, това не сме ние.

Мишел: [00:29:09] Това е психиатърът, който е здравният център. Това не е терапевтичният център.

Мишел: [00:29:14] Така че училището казваше, че те не са виновни в терапията. Именно медицинският психиатър нямаше нищо общо с терапията, въпреки че терапевтът ми предложи да отида при психиатъра. Те не поеха никаква вина.

Гейб: [00:29:30] Казвате, така че трябваше да се застъпвате за себе си.

Мишел: [00:29:33] Трябваше да се застъпвам за себе си, както жената беше като това не сме ние.

Гейб: [00:29:36] И защото сте се застъпвали за себе си.

Гейб: [00:29:40] Вече имате подкаст вдясно и линия за дрехи.

Мишел: [00:29:44] Добре.

Гейб: [00:29:45] И вие сте приятели с Гейб. Това е вярно. Двама от трима не са лоши.

Мишел: [00:29:49] Да.

Гейб: [00:29:49] Благодаря на всички за настройката през тази седмица. Трябва да направите няколко неща за нас, така че вземете молив и хартия. Преминете към iTunes, оставете ни петзвезден преглед и напишете нещо, което им харесва повече, за да споделите това във Facebook. Социалните медии го изпращат по имейл на приятел. Ние обичаме това. Трима отиват на .com/BSP и има коментари под всеки един от тях. Оставете коментар, който обичаме и тези разговори започват. И накрая не на последно място, моля, направете страхотна седмица.

Гейб: [00:30:15] Оценяваме всички да слушате и ще се видим следващата седмица.

Мишел: [00:30:19] Атрактивност!

Разказвач: [00:30:20] Слушали сте биполярен шизофреничен вид подкаст. Ако обичате този епизод, не го оставяйте за себе си, преминете към iTunes или предпочитаното от вас приложение за подкаст, за да се абонирате и да рецензирате, за да работите с Gabe, отидете на GabeHoward.com. За да работите с Мишел, отидете на Schizophrenic.NYC. За безплатни ресурси за психично здраве и онлайн групи за подкрепа. Насочете се към официалния уебсайт на .com Show на d.com/bsp, можете да ни изпратите имейл [защитен от имейл] Благодарим ви, че слушате и споделяте широко.

Запознайте се с биполярните и шизофреничните си домакини

GABE HOWARD беше официално диагностициран с биполярни и тревожни разстройства, след като беше отдаден в психиатрична болница през 2003 г. Сега в процес на възстановяване, Гейб е виден активист на психичното здраве и домакин на наградения подкаст на Psych Central Show. Той също е носител на награди писател и лектор, пътуващ в национален мащаб, за да сподели хумористичната, но образователна история за биполярния си живот. За да работите с Gabe, посетете gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER беше официално диагностицирана с шизофрения на 22-годишна възраст, но неправилно диагностицирана с биполярно разстройство на 18-годишна възраст. Michelle е всепризнат защитник на психичното здраве, който беше представен в пресата по целия свят. През май 2015 г. Мишел основава компанията Schizophrenic.NYC, линия за психично здраве, с мисията да намали стигмата, като започне разговори за психичното здраве. Тя е твърдо убедена, че увереността може да ви отведе навсякъде. За да работите с Мишел, посетете Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->